Samorząd Uczniowski przypomina o kiermaszu podręczników, który odbędzie się w tym tygodniu: wtorek-piątek podczas przerwy po lekcji czwartej w auli szkolnej.
Regulamin kiermaszu używanych podręczników
Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr II w Warszawie
§1. Postanowienia ogólne
- Kiermasz używanych podręczników organizowany jest przez Samorząd Uczniowski we współpracy z Dyrekcją szkoły.
- Celem kiermaszu jest umożliwienie uczniom sprzedaży i zakupu używanych podręczników w sposób prosty i zorganizowany.
- Kiermasz odbędzie się w pierwszym tygodniu września na terenie szkoły.
§2. Organizacja kiermaszu
- Miejscem kiermaszu będzie aula szkolna / świetlica (dokładna lokalizacja zostanie podana w ogłoszeniu).
- Podręczniki należy dostarczyć do wyznaczonego punktu w szkole najpóźniej dzień przed rozpoczęciem kiermaszu.
- Każdy podręcznik powinien być opisany:
- imię i nazwisko właściciela,
- klasa,
- proponowana cena.
- Sprzedażą i ewidencją zajmuje się komisja kiermaszowa, powołana przez Samorząd Uczniowski.
§3. Zasady sprzedaży i zakupu
- Podręczniki muszą być kompletne, niezniszczone i nadawać się do użytku.
- Ceny ustalają sprzedający uczniowie – muszą być jednak rozsądne i dostosowane do wartości rynkowej książek.
- Uczeń kupujący dokonuje zakupu za gotówkę.
- Po zakończeniu kiermaszu niesprzedane podręczniki należy odebrać w wyznaczonym terminie.
§4. Rozliczenia
- Pieniądze ze sprzedaży podręczników wydawane są sprzedającym po zakończeniu kiermaszu, w miejscu i terminie ogłoszonym przez Samorząd Uczniowski.
- Szkoła oraz Samorząd nie pobierają żadnej prowizji od sprzedaży.
§5. Postanowienia końcowe
- Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za podręczniki zgubione lub nieodebrane w wyznaczonym czasie.
- Uczniowie biorący udział w kiermaszu są zobowiązani do przestrzegania zasad kultury i wzajemnego szacunku.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.
Samorząd Uczniowski 😊


